SMARY DO POJAZDÓW PIĘCIOKOŁOWYCH |
PRECISION
 |
Smary z kompleksem litowym,
wodoodporny, polimerowa przyczepność, odporny na rdze i korozję. Smary Precision
posiadają punkt skraplania 300ºC
co daje im większą tolerancję na żar i warunki ekstremalne. To najlepszy
wybór gdy potrzebny jest jeden typ smaru do wielu zastosowań. |
|
-PRECISION EP
1
 |
Zalecany do w ciężkich
urządzeniach i łożyskach wielozadaniowych, łożysk kołowych, podwozi. Także
stosowany w maszynach górniczych i przemysłowych. |
400g, 17kg,
54kg, 175kg |
-PRECISION EP
2
 |
Zalecany do smarowania w
ciężkich urządzeniach i łożyskach ruchomych, łożysk kołowych, podwozi, jak
również: pompy wodne, połączenia sterujące, końcówki łożysk w maszynach
papierniczych, sprzęgła, rozdrabniarki i prasy. |
400g, 17kg,
54kg, 175kg |
-PRECISION EP
00
 |
To półpłynny smar stworzony do
zastosowania w częściach podwozi oraz układach jezdnych. |
17kg, 54kg,
175kg |
-PRECISION
EMB
 |
Smar zalecany do łożysk, przede
wszystkich w silnikach elektrycznych i generatorach, łożyska
wysokoobrotowe, antyścieralne. |
400g, 17kg,
175kg |
- PRECISION
Moly EP1&EP2
 |
Polecane do stosowania w
ciężkich, wstrząsowych urządzeniach. Zawiera 3% dwusiarczek molibdenu,
chroniąc przed wstrząsami i tarciem. Można go używać w centralnych
układach smarowania oraz do smarowania pięciokołowych pojazdów drogowych. |
EP1- 400g, 54kg,
175kg EP2 -400g, 17kg, 54kg, 175kg |
NIE KAPIĄCE APLIKACJE |
BENTONE RM2
 |
Zawiera glinkę Bentona i MoS2.
Smar wielozadaniowy, nie kapiący, wyróżnia się świetną stabilnością. Nie
ma punktu skraplania i może być stosowany do łożysk pracujących ciągle w
temperaturze 150°C.
Smar zalecany do łożysk ruchomych w piecach i wypalarniach. |
54kg |
THERMEX
 |
Smar syntetyczny pracujący w
temperaturze ponad 260°C.
Smarowanie łańcuchów , transporterów w emaliowanych piekarnikach,
antywstrząsowych łożyskach oraz w przemyśle szklanym. |
400g, 17kg |
SMARY I PŁYNY DO SILNIKÓW I WAŁKÓW
ZESPOLONYCH |
WALKING CAM
 |
Stworzony do mechanizmów
mimośrodowych w wyciągarkach Bucyrusa, zalecany do wałków wyciągarek. |
|
GEAR DRESING
EP
 |
Syntetyczny smar odporny
na wysokie temperatury i wodę. Ma świetną przyczepność, zapewnia doskonałą
ochronę w otwartych silnikach przemysłowych, łańcuchach, otwartych
przekładniach przemysłowych, występujących w przemyśle górniczym.
Przystosowany do wysokiego ciśnienia. |
310g |
GEAR SHIELD :
P i NC |
Smar do przekładni otwartych,
przemysłowych i innych, które mają centralny układ smarowania. Gear
Shield P- powstał z pół-syntetyków, Gear Shield NC to
półpłynny smar powstały z asfaltowych baz olejowych. |
|
SEMI-FLUID EP PÓŁPŁYNNY
SMAR EP |
Smar litowy stworzony do
ekstremalnie wysokiego ciśnienia, nieszczelnych skrzyń biegów. można go
stosować do ruchomych przekładni, nieszczelnych reduktorach prędkości,
osłonach łańcuchów, łożyskach w środkowych układach przekładniowych,
górnictwie, przemyśle węglowym i potażowym. |
17kg |
VULCAN
 |
Płyny syntetyczne Vlulcan
stosowane są do smarowania dużych i ciężkich urządzeń, przekładni
ruchomych, tulei i łożysk używanych w maszynach górniczych i drogowych.
Wytrzymałe na Ekstremalnie niskie i wysokie temperatury, mokre otoczenie i
pył. |
54kg, 175kg |
REGULARNE SMARY WIELOZADANIOWE |
MULTIFLEX
MOLY EP |
Smary Multiflex Moly EP to
wysokiej jakości , przystosowane do ekstremalnego ciśnienia smary
wielozadaniowe. Powstały z baz olejowych, MoS2 i innych składników EP,
które zapewniają ochronę przed tarciem i wstrząsami, są wodoodporne i
długotrwałe, zalecane w ciężkich warunkach. Występują w czterech
rodzajach: EP1, EP2, Special i Lo Temp EP |
EP1-400g,54kg,175kg EP2-400g, 17kg, 54kg, 175kg Lo Temp-54kg Special-400g,
54kg, 175kg |
MULTIPURPOSE
EP
 |
Smary litowe Multiprose są
wodoodporne, długotrwałe, chronią przed ścieraniem oraz rdzą , stosowane
do ekstremalnych ciśnień ( z wyjątkiem rodzaju Medium).
Multipurpose EP1-zalecany do centralnie smarowanych systemów, które
smarują ciężkie łożyska transporterów, pojazdów górniczych i leśnictwa, do
łożysk przemysłowych o wysokiej szybkości.. Multipurpose EP2-
zalecany do łożysk pracujących w niskich temperaturach i zmiennych
prędkościach.
Multipurpose EP00- stworzony do użytku w systemach centralnie i
zewnętrznie smarujących podwozia, wymagających łatwego pompowania.. Może
być także stosowany jako zimowy smar w systemach smarujących lub
automatycznych . Multipurpose Lo-Temp EP- używany w
centralnych systemach smarujących. Multipurpose Medium -smar do
łożysk wysokoobrotowych , niewymagających ochrony przed wysokim
ciśnieniem. |
|
SMARY DO MASZYN WIERTNICZYCH
|
SMARY
WIERTNICZE
 |
Smary wiertnicze (smary
do gwintów) z kompleksu litowego, przystosowane do ochrony gwintów
oraz połączeń we wszystkich fazach wiercenia. Zalecany do gwintów przy
osłonach okrągłych, podpierających, połączeniach rurowych i rurociągach.
Nie zalecany do stosowania w połączeniach przy kołnierzach obrotowych.
Tool Joint Compound ( smary do złączeń narzędzi) Można go stosować do
gwintów i kołnierzy przy obrotowych końcówkach narzędzi. Przystosowany do
większości gwintowanych połączeń w urządzeniach wiertniczych. |
17kg |
DRILL ROG
HEAVY GREASE
 |
Ciężki smar do maszyn
wiertniczych, stosowany do wierteł diamentowych, redukuje tarcie między
pręcikiem a powierzchnią wierconą. Wystarcza na ponad 2000 wierceń, bez
wypłukiwania i wycierania się . |
|
SPECJALNE ZASTOSOWANIA |
GREASE OG
 |
Linia smarów stworzona do
warunków ekstremalnego ciśnienia i wysokich temperatur. Szerokie
zastosowanie w przemyśle i motoryzacji: podwozia, łożyska kołowe, wózki
widłowe, maszyny górnicze itp. |
400g,
17kg,54kg,175kg |
SMAR
WYSOKOWYDAJNY
 |
Perless LLG niezrównany,
bardzo wydajny, długotrwały, wodoodporny, zalecany do wysokich
temperatur. ciągła praca 200°C
krótkotrwała do 300°C. Zastosowanie przy
piekarnikach, piecach i suszarniach |
400g, 17kg, 54kg |
PRECISION
GOLD
 |
Syntetyczne smary
wielosezonowe, do wysokich ciśnień i ekstremalnych warunków pracy(
odporność na arktyczne środowisko oraz letnie). Zastosowanie przy sprzęcie
drogowym, pojazdach budowlanych, leśnych, górniczych oraz do maszyn
przemysłowych i papierniczych. |
400g, 17kg,
54kg, 175kg |
SMARY BAROWE
 |
Barimol Heavy ciężki
smar z MoS2 używany w łożyskach, które narażone są na wilgoć ( podwozia
ciężarówek, traktory, pompy wodne, ruchome osłony wodne, elementy
konstrukcyjne, dżwigi, walce, łożyska miażdżarek, zastosowanie morskie.) |
400g, 17kg,
54kg, 175kg |
STEEL MILL
 |
Smary dla przemysłu
stalowego na bazie kompleksu litowego, idealne do smarowania ciężkich
urządzeń np. walcownie stali lub inne maszyny przemysłu hutniczego,
stalowego. Spełniają wszystkie wymagania takiego otoczenia: temperatura,
wstrząsy, woda, brud, pył, lepkość, przyczepność. |
|
SVG 102- SMAR
WENTYLOWY
 |
Służy do smarowania i ochrony
wentyli i zaworów występujących przy kwaśnych gazach naturalnych oraz przy
kontakcie z siarkowodorem. SGV 102 jest także stosowany w LPG i otoczeniu
wodnym. |
175kg |
XCG FLEX-
SMAR DO SPRZĘGIEŁ
 |
Do smarowania sprzęgieł
wysokiej prędkości i o dużej średnicy. Zalecany do silnikowych sprzęgieł
przemysłowych oraz giętkich rodzajów stali. |
400g, 175kg |
ZONIUM LIGHT
 |
Smar litowy o świetnych
właściwościach smarujących i antykorozyjnych, chroni przed atakiem kwasów.
Zalecany do łożysk przemysłowych i samochodowych, pompach wodnych i
podwoziach, a także w pojazdach śnieżnych. |
|
WIELOZADANIOWE SMARY DODATKOWE |
PRECISION MOLY EP1 I EP2
 |
Polecane do stosowania w
ciężkich, wstrząsowych urządzeniach. Zawiera 3% dwusiarczek molibdenu,
chroniąc przed wstrząsami i tarciem. Można go używać w centralnych
układach smarowania oraz do smarowania pięciokołowych pojazdów drogowych. |
EP1- 400g, 54kg,
175kg EP2 -400g, 17kg, 54kg, 175kg |
PRECISION
 |
Smary z kompleksem litowym,
wodoodporny, polimerowa przyczepność, odporny na rdze i korozję. Smary Precision
posiadają punkt skraplania 300ºC
co daje im większą tolerancję na żar i warunki ekstremalne. To najlepszy
wybór gdy potrzebny jest jeden typ smaru do wielu zastosowań. |
|
SUPREME
 |
Smary o wysokim punkcie
skraplania, wodoodporne, wytrzymałe na ciśnienia, odporne na wstrząsy,nie
przemieszcza się podczas ściskania elementów metalowych. Supreme EP2-
zastosowanie w łożyskach lotniczych, antywstrząsowych, kołowych,
podwoziach, niskiej i średniej prędkości sprzęgłach, rozdrabniarkach i
prasach. Supreme EP1- właściwości jak EP2, posiada jednak lepszą
zdolność pompowania. Supreme Lo-Temp EP- kompatybilny z EP1 i
EP2. Zastosowanie w niskich temp. Supreme Arctic - stworzony
do ekstremalnie niskich temperatur -45°C
w urządzeniach przemysłowych: układy hamulcowe, kołach pompowych,
ciężarówkach. Supreme G-123, G-124 - zostały specjalnie stworzone
do smarowania elementów ciężarówek i innych ciężkich części
wyposażenia motoryzacyjnego.
Supreme Moly EP1 i EP2- zawiera 5% MoS2 |
EP1-400g, 54kg,
175kg EP2-400g, 17kg, 54kg, 175kg Arctic- 54kg, 175kg G123-
400g,54kg G124-400g,54kg, 175kg |