OLEJE   SMARY   PŁYNY  PETRO-CANADA
                                           

 

SMARY I KOMPONENTY
   
NAZWA   OPIS PRODUKTU   OPAKOWANIA
   
SMARY DO POJAZDÓW PIĘCIOKOŁOWYCH
PRECISION
Smary z kompleksem litowym, wodoodporny, polimerowa  przyczepność, odporny na rdze i korozję. Smary Precision posiadają punkt skraplania 300ºC co daje im większą tolerancję na żar i warunki ekstremalne. To najlepszy wybór gdy potrzebny jest jeden typ smaru do wielu zastosowań.  
-PRECISION EP 1
Zalecany do w ciężkich urządzeniach i łożyskach wielozadaniowych, łożysk kołowych, podwozi. Także stosowany w maszynach górniczych i przemysłowych. 400g, 17kg, 54kg, 175kg
-PRECISION EP 2
Zalecany do smarowania w ciężkich urządzeniach i łożyskach ruchomych, łożysk kołowych, podwozi, jak również: pompy wodne, połączenia sterujące, końcówki łożysk w maszynach papierniczych, sprzęgła, rozdrabniarki i prasy. 400g, 17kg, 54kg, 175kg
-PRECISION EP 00
To półpłynny smar stworzony do zastosowania w częściach podwozi oraz układach jezdnych. 17kg, 54kg, 175kg
-PRECISION EMB
Smar zalecany do łożysk, przede wszystkich w silnikach elektrycznych i generatorach, łożyska wysokoobrotowe, antyścieralne. 400g, 17kg, 175kg
- PRECISION Moly EP1&EP2
Polecane do stosowania w ciężkich, wstrząsowych urządzeniach. Zawiera 3% dwusiarczek molibdenu, chroniąc przed wstrząsami i tarciem. Można go używać w centralnych układach smarowania oraz do smarowania pięciokołowych pojazdów drogowych. EP1- 400g, 54kg, 175kg
EP2 -400g, 17kg, 54kg, 175kg
NIE KAPIĄCE APLIKACJE
BENTONE RM2
Zawiera glinkę Bentona i MoS2. Smar wielozadaniowy, nie kapiący, wyróżnia się świetną stabilnością. Nie ma punktu skraplania i może być stosowany do łożysk pracujących ciągle w temperaturze 150°C. Smar zalecany do łożysk ruchomych w piecach i wypalarniach. 54kg
THERMEX
Smar syntetyczny pracujący w temperaturze ponad 260°C. Smarowanie łańcuchów , transporterów w emaliowanych piekarnikach, antywstrząsowych łożyskach oraz w przemyśle szklanym. 400g, 17kg
SMARY I PŁYNY DO SILNIKÓW I WAŁKÓW ZESPOLONYCH
WALKING CAM
Stworzony do mechanizmów mimośrodowych w wyciągarkach Bucyrusa, zalecany do wałków wyciągarek.  
GEAR DRESING EP
Syntetyczny  smar odporny na wysokie temperatury i wodę. Ma świetną przyczepność, zapewnia doskonałą ochronę w otwartych silnikach przemysłowych, łańcuchach, otwartych przekładniach przemysłowych, występujących w przemyśle górniczym. Przystosowany do wysokiego ciśnienia. 310g
GEAR SHIELD : P i NC Smar do przekładni otwartych, przemysłowych i innych, które mają centralny układ smarowania. Gear Shield P- powstał z  pół-syntetyków, Gear Shield NC to półpłynny smar powstały z asfaltowych baz olejowych.  
SEMI-FLUID EP PÓŁPŁYNNY SMAR EP Smar litowy stworzony do ekstremalnie wysokiego ciśnienia, nieszczelnych skrzyń biegów. można go stosować do ruchomych przekładni, nieszczelnych reduktorach prędkości, osłonach łańcuchów, łożyskach w środkowych układach przekładniowych, górnictwie, przemyśle węglowym i potażowym. 17kg
VULCAN
Płyny syntetyczne Vlulcan stosowane są do smarowania dużych i ciężkich urządzeń, przekładni ruchomych, tulei i łożysk używanych w maszynach górniczych i drogowych. Wytrzymałe na Ekstremalnie niskie i wysokie temperatury, mokre otoczenie i pył. 54kg, 175kg
REGULARNE SMARY WIELOZADANIOWE
MULTIFLEX MOLY EP Smary Multiflex Moly EP to wysokiej jakości , przystosowane do ekstremalnego ciśnienia smary wielozadaniowe. Powstały z baz olejowych, MoS2 i innych składników EP, które zapewniają ochronę przed tarciem i wstrząsami, są wodoodporne i długotrwałe, zalecane w ciężkich warunkach. Występują w czterech rodzajach: EP1, EP2, Special i Lo Temp EP EP1-400g,54kg,175kg EP2-400g, 17kg, 54kg, 175kg
Lo Temp-54kg
Special-400g, 54kg, 175kg 
MULTIPURPOSE EP
Smary litowe Multiprose są wodoodporne, długotrwałe, chronią przed ścieraniem oraz rdzą , stosowane do ekstremalnych ciśnień ( z wyjątkiem rodzaju Medium).  Multipurpose EP1-zalecany do centralnie smarowanych systemów, które smarują ciężkie łożyska transporterów, pojazdów górniczych i leśnictwa, do łożysk przemysłowych o wysokiej szybkości.. Multipurpose EP2- zalecany do łożysk pracujących w niskich temperaturach i zmiennych prędkościach.             Multipurpose EP00- stworzony do użytku w systemach centralnie i zewnętrznie smarujących podwozia, wymagających łatwego pompowania.. Może być także stosowany jako zimowy smar w systemach smarujących lub  automatycznych  . Multipurpose Lo-Temp EP- używany w centralnych systemach smarujących. Multipurpose Medium -smar do łożysk wysokoobrotowych , niewymagających ochrony przed wysokim ciśnieniem.  
SMARY DO MASZYN WIERTNICZYCH
SMARY WIERTNICZE
Smary wiertnicze (smary  do gwintów) z kompleksu litowego,  przystosowane do ochrony gwintów oraz połączeń we wszystkich fazach wiercenia. Zalecany do gwintów przy osłonach okrągłych, podpierających, połączeniach rurowych i rurociągach. Nie zalecany do stosowania w połączeniach przy kołnierzach obrotowych. Tool Joint Compound ( smary do złączeń narzędzi) Można go stosować do gwintów i kołnierzy przy obrotowych końcówkach narzędzi. Przystosowany do większości gwintowanych połączeń w urządzeniach wiertniczych. 17kg
DRILL ROG HEAVY GREASE
Ciężki smar do maszyn wiertniczych, stosowany do wierteł diamentowych, redukuje tarcie między pręcikiem a powierzchnią wierconą. Wystarcza na ponad 2000 wierceń, bez wypłukiwania  i wycierania się .  
SPECJALNE ZASTOSOWANIA
GREASE OG
Linia smarów stworzona do warunków ekstremalnego ciśnienia i wysokich temperatur. Szerokie zastosowanie w przemyśle i motoryzacji: podwozia, łożyska kołowe, wózki widłowe, maszyny górnicze itp. 400g, 17kg,54kg,175kg
SMAR WYSOKOWYDAJNY
Perless LLG niezrównany, bardzo wydajny, długotrwały, wodoodporny,  zalecany do wysokich temperatur. ciągła praca 200°C krótkotrwała do 300°C. Zastosowanie przy piekarnikach, piecach i suszarniach 400g, 17kg, 54kg
PRECISION GOLD
Syntetyczne smary wielosezonowe, do wysokich ciśnień i ekstremalnych warunków pracy( odporność na arktyczne środowisko oraz letnie). Zastosowanie przy sprzęcie drogowym, pojazdach budowlanych, leśnych, górniczych oraz do maszyn przemysłowych i papierniczych. 400g, 17kg, 54kg, 175kg
SMARY BAROWE
Barimol Heavy ciężki smar z MoS2 używany w łożyskach, które narażone są na wilgoć ( podwozia ciężarówek, traktory, pompy wodne, ruchome osłony wodne, elementy konstrukcyjne, dżwigi, walce, łożyska miażdżarek, zastosowanie morskie.) 400g, 17kg, 54kg, 175kg
STEEL MILL
Smary dla przemysłu stalowego na bazie kompleksu litowego, idealne do smarowania ciężkich urządzeń np. walcownie stali lub inne maszyny przemysłu hutniczego, stalowego. Spełniają wszystkie wymagania takiego otoczenia: temperatura, wstrząsy, woda, brud, pył, lepkość, przyczepność.  
SVG 102- SMAR WENTYLOWY
Służy do smarowania i ochrony wentyli i zaworów występujących przy kwaśnych gazach naturalnych oraz przy kontakcie z siarkowodorem. SGV 102 jest także stosowany w LPG i otoczeniu wodnym. 175kg
XCG FLEX- SMAR DO SPRZĘGIEŁ
Do smarowania sprzęgieł wysokiej prędkości i o dużej średnicy. Zalecany do silnikowych sprzęgieł przemysłowych oraz giętkich rodzajów stali. 400g, 175kg
ZONIUM LIGHT
Smar litowy o świetnych właściwościach smarujących i antykorozyjnych, chroni przed atakiem kwasów. Zalecany do łożysk przemysłowych i samochodowych, pompach wodnych i podwoziach, a także w pojazdach śnieżnych.    
WIELOZADANIOWE SMARY DODATKOWE
PRECISION MOLY      EP1 I EP2
Polecane do stosowania w ciężkich, wstrząsowych urządzeniach. Zawiera 3% dwusiarczek molibdenu, chroniąc przed wstrząsami i tarciem. Można go używać w centralnych układach smarowania oraz do smarowania pięciokołowych pojazdów drogowych. EP1- 400g, 54kg, 175kg
EP2 -400g, 17kg, 54kg, 175kg
PRECISION
Smary z kompleksem litowym, wodoodporny, polimerowa  przyczepność, odporny na rdze i korozję. Smary Precision posiadają punkt skraplania 300ºC co daje im większą tolerancję na żar i warunki ekstremalne. To najlepszy wybór gdy potrzebny jest jeden typ smaru do wielu zastosowań.  
SUPREME
Smary o wysokim punkcie skraplania, wodoodporne, wytrzymałe na ciśnienia, odporne na wstrząsy,nie przemieszcza się podczas ściskania elementów metalowych. Supreme EP2- zastosowanie w łożyskach lotniczych, antywstrząsowych, kołowych,  podwoziach, niskiej i średniej prędkości sprzęgłach, rozdrabniarkach i prasach. Supreme EP1- właściwości jak EP2, posiada jednak lepszą zdolność pompowania.  Supreme Lo-Temp EP- kompatybilny z EP1 i EP2. Zastosowanie w niskich temp.  Supreme Arctic - stworzony do ekstremalnie niskich temperatur -45°C w urządzeniach przemysłowych: układy hamulcowe, kołach pompowych, ciężarówkach. Supreme G-123, G-124 - zostały specjalnie stworzone do smarowania elementów ciężarówek i innych ciężkich  części wyposażenia motoryzacyjnego.                    Supreme Moly EP1 i EP2- zawiera 5% MoS2 EP1-400g, 54kg, 175kg
EP2-400g, 17kg, 54kg, 175kg
Arctic- 54kg, 175kg G123- 400g,54kg G124-400g,54kg, 175kg

                                                                                                                                                                  do góry